Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s užíváním souborů cookie.

Více informací Rozumím

Transakční log

Související rozcestníky | Hlavní rozcestník Správa WinFASu |


 

Proč je výhodné využívat transakční log

V první řadě je nutné si uvědomit, že WinFAS je pouze nástroj, a to nejcennější jsou vaše data a práce spojená s jejich pořízením. Jak s nimi budete nakládat je pouze na vás.

Základem je archivace! Celý proces archivace ve WinFASu vám zabere pouze několik minut, avšak v případě nouze vám ušetří hodiny práce! Podrobnosti v návodu +781.

Další z možností jak zamezit nutnosti znovu pořizovat ztracená data je zapnutí transakčního logu vaší databáze. Pokud už dojde z nějakého důvodu (nestabilita operačního systému, HW problémy atd.) k porušení vašich ostrých dat a vy nemáte aktuální archiv, ze kterého by bylo možné data obnovit, přichází na řadu využití transakčního logu. Pokud k takovémuto problému dojde kontaktujte pracovníky Organizační kanceláře, kteří vám pomohou s obnovou dat. Obnoví se starší archiv a nově pořízená data se pomocí transakčního logu doplní až po okamžik, kdy došlo k pádu systému.

Jak zapnout transakční log (poze pro správce)

  • tento krok je určen POUZE pro správcem vašeho systému!
  • Přejděte do okna Centrálního manažeru (úvodní okno WinFASu).
  • Přejděte do složky Systémové aplikace a spusťte aplikaci Správa firem(*9800)
  • V seznamu vyberte firmu u níž chcete transakční log zapnout a na rozbalovacím menu tlačítka Stav vybereme volbu Stav databáze

Správa firem


  • V následujícím okně je nutné nejprve zkontrolovat, zda již transakční log není zapnutý! Tato informace je zobrazena v levém spodním rohu okna. Pokud svítí hodnota ano je transakční log zapnutý a vše je vpořádku. V opačném případě aplikace obsahuje tlačítko Trans.log, které umožní transakční log zapnout.

Stav databáze