Zásoby - Hromadné objednávky
Související rozcestníky | Hlavní rozcestník | Řízení zásob - rozcestník | Objednávky
Pokud chceme pořizovat hromadně objednávky k dodavateli ,tak při nastavení šablony postupujeme následovně:
Vytvoření šablony pro hromadné objednávky
V aplikaci *8720 Příjem/Výdej na šabloně pořízení objednávky přes symbol propisovačky a pomocí pravého tlačítka myši vyvoláme tabulku Správa šablon. Vybereme příslušnou šablonu pro objednávky nebo pomocí tlačítka Kopíruj, vytvoříme kopii šablony.
V případě kopie šablony zadáme kód a název.
Pokud chceme objednávky k dodavateli po jejich ukončení hromadně odeslat e-mailovou poštou, zatrhneme na záložce Exp/Import pole Automaticky podle čís. *215.
Na záložce Ostatní nastavíme v kategorii Ostatní v poli Tlač.po položkách hodnotu Přidej a v poli Akce před Přidej vybereme hodnotu - Není -.
Pomocí tlačítka OK na šabloně uložíme nastavené parametry.
V případě, že máme na šabloně nastavený export Automaticky podle čís. *215, musíme provést ještě nastavení exportu dokladu objednávky v aplikaci *215 Export dokladů dle návodu +2611.
Pořízení hromadných objednávek
V aplikaci *8720 Příjem/Výdej přes vytvořenou šablonu pro hromadné objednávky pořídíme objednávku a další objednávky pomocí tlačítka Přidej.
Pomocí tlačítka OK vytvořené objednávky uložíme. Po té se zobrazí tisková sestava, kde jsou uvedeny všechny pořízené objednávky.
V případě, že máme nastavený export dokladu objednávky, otevře se poštovní klient s přiloženými PDF soubory objednávek.