Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s užíváním souborů cookie.

Více informací Rozumím

Zásoby - Hromadné objednávky

Související rozcestníky | Hlavní rozcestník | Řízení zásob - rozcestník | Objednávky


 

Pokud chceme pořizovat hromadně objednávky k dodavateli ,tak při nastavení šablony postupujeme následovně:

Vytvoření šablony pro hromadné objednávky

V aplikaci *8720 Příjem/Výdej na šabloně pořízení objednávky přes symbol propisovačky a pomocí pravého tlačítka myši vyvoláme tabulku Správa šablon. Vybereme příslušnou šablonu pro objednávky nebo pomocí tlačítka Kopíruj, vytvoříme kopii šablony. 


V případě kopie šablony zadáme kód a název.


Pokud chceme objednávky k dodavateli po jejich ukončení hromadně odeslat e-mailovou poštou, zatrhneme na záložce Exp/Import pole Automaticky podle čís. *215.


Na záložce Ostatní nastavíme v kategorii Ostatní v poli Tlač.po položkách hodnotu Přidej a v poli Akce před Přidej vybereme hodnotu - Není -.


Pomocí tlačítka OK na šabloně uložíme nastavené parametry. 

V případě, že máme na šabloně nastavený export Automaticky podle čís. *215, musíme provést ještě nastavení exportu dokladu objednávky v aplikaci *215 Export dokladů dle návodu +2611

Pořízení hromadných objednávek

V aplikaci *8720 Příjem/Výdej přes vytvořenou šablonu pro hromadné objednávky pořídíme objednávku a další objednávky pomocí tlačítka Přidej.


Pomocí tlačítka OK vytvořené objednávky uložíme. Po té se zobrazí tisková sestava, kde jsou uvedeny všechny pořízené objednávky.

V případě, že máme nastavený export dokladu objednávky,  otevře se poštovní klient s přiloženými PDF soubory objednávek.


Zpět na rozcestník "Objednávky".