Nastavení podpisu do e-mailů z WinFASu
Související rozcestníky | Hlavní rozcestník | Práce se sestavami | Exporty do PDF
Do e-mailů vytvořených z WinFASu může být vkládán podpis. Podpis může buď pocházet z WinFASu, nebo lze využít podpis nastavený v e-mailovém programu (Outlook).
Výběr zdroje podpisu WinFAS / Outlook
- Otevřete okno Centrálního manažeru
- Nahoře vyberte menu Nástroje / Centrální nastavení
- Vlevo se přepněte na část Externí programy
- V části Poštovní klient najděte Podpis
- Vyberte
- Bez podpisu - e-mail nebud obsahovat žádný podpis
- Z poštovního klienta - převezme podpis nastavený v poštovním klientovi (podporován pouze MS Outlook)
- Z WinFASu - vygeneruje podpis podle nastavení ve WinFAS (nastavení popsáno níže)
- Uložte tlačítkem OK.
Nastavení podpisu ve WinFASu
- Níže uvedeným postupem navážete podpis na aktuálně přihlášeného uživatele. Podmínkou použití je tedy nastavení přístupových práv pro jednotlivé uživatele a nastavení kontaktních osob u vaší firemní věty v číselníku klientů *3000.
- Spusťte si číselník *3000 a nejděte firemní větu (nahoře rozbalovátko / firemní věta).
- Na firemní větě stiskněte tlačítko Uprav.
- V opravách osoby klepněte na tlačítko Adresy.
- V okně adres klepněte na tlačítko Kontakt.osoby.
- V kontaktních osobách přidejte tlačítkem Přidej 1 novou osobu (nebo vyberte osobu stávající).
- Na vybrané osobě stiskněte tlačítko Přidej 2 (přidání nové kontaktní informace, dolnbí část okna).
- Typ kontatktu = uživatel FAS/WinFAS
- Spojení = číslo uživatele
(toto číslo přiděluje správce přístupových práv, pokud číslo neznáte, kontaktujte správce)
- Tlaqčítkem Přidej 2 vložte další kontaktní údaje o uživateli (telefon, e-mail).
- Vše uložte tlačítkem OK.
- HOTOVO