Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s užíváním souborů cookie.

Více informací Rozumím

Nastavení podpisu do e-mailů z WinFASu

Související rozcestníkyHlavní rozcestník | Práce se sestavamiExporty do PDF


 

Do e-mailů vytvořených z WinFASu může být vkládán podpis. Podpis může buď pocházet z WinFASu, nebo lze využít podpis nastavený v e-mailovém programu (Outlook).

Výběr zdroje podpisu WinFAS / Outlook

  • Otevřete okno Centrálního manažeru
  • Nahoře vyberte menu Nástroje / Centrální nastavení
  • Vlevo se přepněte na část Externí programy
  • V části Poštovní klient najděte Podpis
  • Vyberte
    • Bez podpisu - e-mail nebud obsahovat žádný podpis
    • Z poštovního klienta - převezme podpis nastavený v poštovním klientovi (podporován pouze MS Outlook)
    • Z WinFASu - vygeneruje podpis podle nastavení ve WinFAS (nastavení popsáno níže)
  • Uložte tlačítkem OK.

Nastavení podpisu ve WinFASu

  1. Níže uvedeným postupem navážete podpis na aktuálně přihlášeného uživatele. Podmínkou použití je tedy nastavení přístupových práv pro jednotlivé uživatele a nastavení kontaktních osob u vaší firemní věty v číselníku klientů *3000.
  2. Spusťte si číselník *3000 a nejděte firemní větu (nahoře rozbalovátko / firemní věta).
  3. Na firemní větě stiskněte tlačítko Uprav.
  4. V opravách osoby klepněte na tlačítko Adresy.
  5. V okně adres klepněte na tlačítko Kontakt.osoby.
  6. V kontaktních osobách přidejte tlačítkem Přidej 1 novou osobu (nebo vyberte osobu stávající).
  7. Na vybrané osobě stiskněte tlačítko Přidej 2 (přidání nové kontaktní informace, dolnbí část okna).
    • Typ kontatktu = uživatel FAS/WinFAS
    • Spojení = číslo uživatele
      (toto číslo přiděluje správce přístupových práv, pokud číslo neznáte, kontaktujte správce)
  8. Tlaqčítkem Přidej 2 vložte další kontaktní údaje o uživateli (telefon, e-mail).
  9. Vše uložte tlačítkem OK.
  10. HOTOVO