Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s užíváním souborů cookie.

Více informací Rozumím

Řešení zálohových a vyúčtovacích faktur ve WinFASu

Obecné informace

  • Při zpracování záloh ve WinFASu je potřeba dodržovat následující postupy.
  • Zpracování záloh ve WinFASu se skládá ze 4 kroků:
    • Zápis zálohové faktury
    • Úhrada zálohové faktury
    • Zápis/vytvoření daňového dokladu z platby
    • Vyúčtovací faktura s odečtem zálohy a daňového dokladu z platby
  • V některých případech není třeba zapisovat daňový doklad z platby.
  • Pokud máte daňový doklad z platby, nezapomeňte provést odečet DPH na finální faktuře.
  • Zálohy není možné řešit pouhým proúčtováním, dodržujte výše uvedený postup
    (pokud je z nějakého důvodu pro vás tento postup nepoužitelný, kontaktujte vašeho dodavatele IS WinFAS)

 

Jak řešit: